Des de la Comissió de Festa Primavera,continuem treballant per la Gran Festa de l'escola 🎉
Ja us podeu inscriure al GOT TALENT,que es celebrarà el dissabte 30 a les 19:30
✍️ Us podeu apuntar a l'AFA
👫Podeu participar nens i nenes de 2on a 6è
🎼 La música ha de ser en format digital que es pugui trobar a YouTube o Spotify (màxim 2min)
💡I recordeu:
🛎️No es poden repetir cançons
🛎️Cada nen/a només participa en 1 espectacle
🛎️Inscripcions fins el 22 de Maig
Demostreu-nos els vostres talents!!!!
RSS Feed